• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Thorn lån, nu 50000 kr!

  • Nystartslån
  • Lån utan UC

alex2

V.I.P
Poäng: 52
Blev medlem
14 Mars 2012
Meddelanden
366
Mottagna reaktioner
8
Poäng
52
Mina erfarenheter om thorn

Har man lån hos de så kan man aldrig låna igen
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
säger bara en sak tar ni lån hos dem så betala tid om ni inte vill bli trakasserade via telefon.dygnet runt..vill t om ha reda på ens ekonomi grundligt om man är sen med betalning.o det har dom inget med att göra.jag anmälde dessa.
 

alex2

V.I.P
Poäng: 52
Blev medlem
14 Mars 2012
Meddelanden
366
Mottagna reaktioner
8
Poäng
52
Thorn

Det gjorde jag också jag var inte sen men jag råkade betala 50 kr för lite och jag fick 100 sms och telfoner
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Jag betalar alltid alla mina räkningar den 28onde, alla andra har förfallodag sista. Nu får jag sätta mig 2 ggr eftersom jag inte vill få 100 samtal då de har förfallodg 27 o de ringer fan på morgonen den 28onde ... Även om man svarar o de kollar o ser att de fått in pengarna kan de ringa utterligare 10 ggr o man får om igen förklara samma sak. Nu har jg autogiro från nästa månad så då slipper jag tänka på det mer..
 

thunders62

Aktiv medlem
Poäng: 7
Blev medlem
11 Augusti 2012
Meddelanden
34
Mottagna reaktioner
0
Poäng
7
Jag betalar alltid alla mina räkningar den 28onde, alla andra har förfallodag sista. Nu får jag sätta mig 2 ggr eftersom jag inte vill få 100 samtal då de har förfallodg 27 o de ringer fan på morgonen den 28onde ... Även om man svarar o de kollar o ser att de fått in pengarna kan de ringa utterligare 10 ggr o man får om igen förklara samma sak. Nu har jg autogiro från nästa månad så då slipper jag tänka på det mer..

Har inte alla internetbanken idag? Då är det ju bara att lägga in den 27:e som betalningsdag och resten den 31:e..det behöver man ju inte gå två gånge rför. Dessutom har dom ju samma belopp och ocr varje månad så man ju lägga in för ett år på en gång
smile.gif
med en betalning per månad. Sa också till dom att sluta sms:s a mig och det har dom gjort.
 

svalan

V.I.P
Poäng: 317
Blev medlem
18 Oktober 2011
Meddelanden
607
Mottagna reaktioner
119
Poäng
317
bet i tid

bet i tig dom bara ringer och riiiiiiiinger
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp